حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

طراحی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت نیازمند جرأت، شجاعت و انگیزۀ بسیار قوی است.
امام خامنه‌ای 91/12/14

جلسۀ دفاعیه کارشناسان فهرست نویس از محصولات خود

بسم الله الرحمن الرحیم

     جمعه 16 آبان 1393 دایرۀ فهرست نویسی نشستی 8 ساعته با عنوان جلسه نقد و بررسی فهرست جامع دایره فهرست نویسی در شهر مقدس قم برگزار کرد.

     در این نشست که با حضور دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برگزار شد، محصولات علمی(فهرست جامع) آقایان محمدرضا آقایی، علی محمدی و دانیال محمودی به نقد و بررسی گذاشته شد و پس از دفاعیه ایشان از محصول خود، به تأیید اعضای دایرۀ فهرست نویسی رسیدند.

     لازم به ذکر است این نشست از جمله فعالیت های دایرۀ فهرست نویسی برای ارتقا سطح کیفی و کمی تولید محصول و همچنین فرآیند تربیت کارشناس و تسریع در تحقق این دو امر می باشد؛ چرا که شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در مرحلۀ پرورش به سر می برد و در این مرحله سه فعالیت عمده در دستور دارد؛ تربیت کارشناس، گفتمان سازی و ایجاد ساختارهای متکفل الگوی پیشرفت -در دل ساختارهای موجود- و از طرفی فرآیند تربیت کارشناس با پرورش 5 ویژگی در افراد محقق می شود که دایرۀ فهرست نویسی متکفل پرورش ویژگی "خوب دقت کردن" است.  

به فضل الهی و به همت دوستان این سری جلسات ادامه خواهد داشت. 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.