حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

طراحی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت نیازمند جرأت، شجاعت و انگیزۀ بسیار قوی است.
امام خامنه‌ای 91/12/14

بسم الله الرحمن الرحیم

بهرام بیرانوند؛ نماینده مردم محترم بروجرد و عضو شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در تذکری شفاهی به برخی از اشکالاتِ نظریه سیاست خارجی توسعه گرا اشاره کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه نماینده مردم بروجرد با اشاره به اختیارات کافی دولت برای اجرای عملی این نظریه اظهار کرد:مردم هم می پرسند: رهبری که دست دولت را باز گذاشت، جناح متحد همراهی کرد، صدا و سیما همکاری کرد، پس چه شده؟! تهدیدات که افزایش یافته است، تحریم ها که رفع نشده است،عامل نگرانی غرب هم که اکسید شد. و دیدیم که باز غرب بی وفا از آب در آمد،حتی برای منادی سیاست خارجی توسعه گرا و ایده تعامل سازنده!

لازم به ذکر است که نظریه سیاست خارجی توسعه گرا پایگاه تئوریک سیاست خارجی در دولت یازدهم محسوب می شود و در دوران ریاست حجت الاسلام روحانی بر مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شده است. متن کامل تذکر شفاهی مهندس بهرام بیرانوند را در ادامه بخوانید و فیلم این تذکر رابه مدت 3 دقیقه از اینجا ببینید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.