حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

کارگروه شهید سید احمد میرصفی

حلقۀ ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی- ازنا

طراحی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت نیازمند جرأت، شجاعت و انگیزۀ بسیار قوی است.
امام خامنه‌ای 91/12/14

بسم الله الرحمن الرحیم

     بحمدالله امروز 23 آبان ماه 1393 دومین جلسه از سری جلسات نقد و بررسی فهرست جامع با حضور دبیر محترم شورای راهبردی و مسئول دایرۀ فهرست نویسی و چندین نفر از کارشناسان فهرست نویس برگزار شد.

     در این جلسه -همانند جلسۀ پیشین- ابتدا بحثی با عنوان "فهرست نویسیِ تکمیلی1" توسط حجت الاسلام کشوری مطرح شد و بعد از آن فهرست جامع آقایان حمیدرضا اسلامی نیا و دانیال محمودی مورد نقد و بررسی قرار گرفت. 

   مرتبط   

--------------------------------------------------------------

1- اجمالا بدانیم: در فهرست نویسی تکمیلی، باید تکلیف سه محور در یک محصولِ تولید شده مشخص شود؛ در کدام قسمتِ بحثِ مطرح شده، پژوهشِ(حجیّت) بحث صورت گرفته، در کدام قسمت، پرورشِ بحث(مقایسه با نظر رقیب) صورت گرفته و در کدام قسمت به پردازشِ بحث پرداخته شده است. متن تشریح این روش بزودی منتشر خواهد شد.  

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.